Sviatok dobra a darovania #GivingTuesday je tu už o necelé tri týždne! Radi by sme sa preto s vami podelili o tohtoročnú kampaň, ktorú sme práve spustili. Hlavný hrdina v našom videu ani len netušil, k akým veľkým veciam povedie ... Pokračovanie.
Množstvo neziskoviek sa borí s tým, že im chýbajú ľudia. Ocenili by, keby mali väčšie kapacity na komunikačnú kampaň, fundraising a veľa iných dôležitých aktivít. Hlavne teraz, keď sa blíži čas GivingTuesday a vianočných kampaní, ... Pokračovanie.
Stále si vravíte, že máte ešte dosť času na to, aby ste registrovali svoju organizáciu do #GivingTuesday? Možno sa na to pozriete v októbri, alebo si to necháte na november. To môže byť ale chyba. Pre organizácie, ktoré sa prihlásia ... Pokračovanie.
#GivingTuesday oslavujeme tento rok 29. novembra. Svoju organizáciu, firmu či obec môžete do projektu zaregistrovať však už teraz. Zažite spolu s nami sviatok štredrosti a oslávte dobré skutky. Pokračovanie.
Pre neziskovky predstavuje GivingTuesday jedinečnú príležitosť získať nových podporovateľov, vyskúšať si niečo nové a obohatiť svoju predvianočnú kampaň. Organizáciám preto ponúkame možnosť registrovať sa na našom webe, kde si ... Pokračovanie.
V GivingTuesday hľadáme aktívnych ľudí, ktorí chcú meniť svoje komunity k lepšiemu, podporovať štedrosť a darovanie a ďalej sa vzdelávať na globálnej úrovni. Prihláste sa do vzdelávacieho programu Starling Collective, získajte ... Pokračovanie.
Piate výročie #GivingTuesday na Slovensku dopadlo nad očakávania. Sviatok dobrých skutkov a štedrosti ukázal, že napriek okolnostiam chuť pomáhať u nás rastie. Na dobročinné projekty sa 30. novembra podarilo podľa našich údajov ... Pokračovanie.
Pre občianske organizácie je niekedy veľmi ťažké zviditeľniť svoju prácu a dostať sa do povedomia verejnosti. Často im chýbajú potrebné zdroje, kapacity či know-how na veľkú marketingovú kampaň. Napriek tomu projekty, ktoré robia, ... Pokračovanie.
Spustili sme kampaň, v ktorej vyzývame ľudí, aby sa zapojili do medzinárodného dňa dobrých skutkov #GivingTuesday. Jej cieľom je podporiť štedrosť a dobrosrdečnosť a ukázať, že 30. novembra na #GivingTuesday môže každý premeniť ... Pokračovanie.
Pre občianske organizácie je niekedy veľmi ťažké zviditeľniť svoju prácu a dostať sa do povedomia verejnosti. Často im chýbajú potrebné zdroje, kapacity či know-how na veľkú marketingovú kampaň. Mnohé organizácie sa preto snažia ... Pokračovanie.