V predvianočnom období sa na nás zo všetkých strán hrnú rôzne dobročinné ponuky. Ako správne motivovať zamestnancov? Pokračovanie.
Slovenské firmy motivovali zamestnancov k individuálnemu darcovstvu. Museli však ukázať aj svoju štedrosť. Darovanú sumu od zamestnancov sa totiž firmy zaviazali zdvojnásobiť. Pokračovanie.
CURAPROX vyčaril úsmev na perách 3 rôznym neziskovým organizáciám i svojim zamestnancom. Pokračovanie.
V roku 2017 sme prostredníctvom kampane GivingTuesday hľadali tie pravé ruky aj my v Mareene. Pokračovanie.
Vydaveteľstvo LiberaTerra vychováva novú generáciu dobrovoľníkov a filantropov. Pokračovanie.
Účastníci prvého ročníka #GivingTuesday potvrdili, že pomôcť dobrej veci sa dá nielen venovaním hmotných darov či financií. Pokračovanie.
#GivingTuesday v ADRA dopadol na výbornú. Množstvo darcov oslovila organizácia originálnou kampaňou v hlavnej úlohe s eko taškou, ktorej bolo ťažké odolať. Pokračovanie.
Už 27. novembra sa spoja veľké i malé firmy, neziskové organizácie, školy i jednotlivci. Celosvetový sviatok darovania a štedrosti je tu opäť. Pokračovanie.
#GivingTuesday oslávili aj v IT firme Disig. Podporili dobrú vec a zistili, čo majú radi ich zamestnanci. Pokračovanie.